04 stycznia

04 stycznia

Jak wybrać dobrego fryzjera

Witajcie, jak znaleźć dobrego fryzjera ? To pytanie zadawałem sobie do czasu, gdy zacząłem zwracać uwagę na bardzo ważne aspekty pracy w tym zawodzie. Wiele razy słyszymy o tym, że fryzjerzy mają swoją miarę i nasze centymetry mają całkiem inny metraż, jak temu zapobiec ?

jak wybrać dobrego fryzjera

1. Ładny salon przyciąga naszą uwagę, dobra reklama sprawia, że znamy markę - zgodzę się z tym jednak w to wszystko wchodzą pieniądze. Dobrze, że właściciel inwestuje w rozwój estetyczny, jednak trzeba pamiętać, iż sama otoczka nas nie obcina tylko sprawia, 
że czujemy się dobrze. Nie powinien być to główny powód wyboru salonu.

2. Wygląd osoby obcinającej, kontrowersyjny temat. Moje zdanie jest konkretne, lubię gdy osoba, która mną się zajmuje jest schludna i czysta. Nie przeszkadza mi zwyczajny kok 
u fryzjerki lub irokez u pana, grunt to dopasowanie fryzury do twarzy oraz zadbane końcówki i wyrównany koloryt bez straszących odrostów.

3. Dezynfekcja to podstawa w każdej branż, bardzo cenię sobie fryzjerów, którzy chwalą się nią. Dobrym nawykiem jest, gdy osoba obcinająca dezynfekuje wszystko przy nas, dzięki temu czujemy się bezpiecznie. Nie bójmy się jeśli fryzjer popsika preparatem dezynfekującym nożyczki tuż przed ich użyciem na naszej głowie - to bardzo dobrze 
o nim świadczy a my możemy zamknąć oczy i się odprężyć.

dobry fryzjer

4. Straszaki - szczotki, które omiatają nasze twarze, klient po kliencie jest traktowany tym samym produktem. Nawet jeśli owa szczotka jest z włosia syntetycznego 
i jest dezynfekowana to nie uchroni jej to przed podkładem, potem i innymi kosmetykami 
z twarzy. Są inne zastosowania np. czyste bawełniane jednorazowe ręczniczki delikatnie zwilżone wodą, które zbierają ścinki.

5. Nie chcemy zostać ofiarami plotek, dlatego nie pozwólmy na rozmowy o innych osobach w salonie, jeśli jest to osoba, z którą się przyjaźnimy umówmy się z nią na kawę w kawiarni. Gdy słyszymy, że na fotelu obok fryzjerka wyśmiewa się razem z klientką inną klientkę 
to znak, że pracownicy nie są profesjonalni, a gdy my wyjdziemy zostaniemy dokładnie 
tak samo potraktowani.

To główne punkty, na które ja od samego wejścia zwracam uwagę, by jednak umożliwić Wam dyskusję czekam na Wasze uwagi, ponieważ jest ich wiele. Liczę na Wasze zaangażowanie !