Czerwona koszula w kratę

Witam

Nowa kawiarnia Boutique Cafe Botanica na mapie Chorzowa zainspirowała mnie do sesji z outfitem, 
Wszystko za sprawą mojego uwielbienia dla kawy i słodkości. Postawiłem przede wszystkim na wygodę, bo tym kieruję się zazwyczaj przy ubieraniu się, 
no i oczywiście nie mogło się obyć bez koszuli w kratę, której jestem wielbicielem. 


Koszula w czerwono-czarną kratę należy do moich ulubionych. Dobrze wygląda 
ze spodniami w spokojnej kolorystyce.


Biały podkoszulek to dobre uzupełnienie koszuli w kratę, które najefektowniej wygląda przy rozpiętej kracie.


Bransoletka z jednej strony jest prosta pozbawiona dodatkowych zdobień, 
a z drugiej strony ciekawa za sprawą mnogości obręczy. 


Szare spodnie są swoistym uspokajaczem w tym outficie.


Sportowe buty są nie tylko wygodne, ale i lekkie, dlatego chętnie je wybieram 
na co dzień.


Aktualnie mój ulubiony zapach Calvin Klein w wersji na sezon wiosenno-letni. 


Czekam już z niecierpliwością na wiosnę, by móc się znowu ubierać lżej i wygodnie bez obawy, że zmarznę.


Boutique Cafe Botanica mieści się w Chorzowie na ul. Jana III Sobieskiego 14.
Share on Google Plus

Łukasz Bier

Witam Cię drogi czytelniku, zapraszam do obserwacji i komentowania.

166 komentarze :

  1. Świetny outfit :) Ps. No i miejsce, które zachęca do tego, by je odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit, lubię takie koszule. I miejsce super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia, super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula mega :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystojniak ! :)
    Ojj nie tylko Ty wyczekujesz wiosny... ja też już mam dość tych szali i kurtek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze Ci w czerwonym ;)
    A wnętrze całkiem fajnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Łukaszu świetnie Ci w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula ładna, świetnie się prezentujesz. Miejsce, które polecasz wygląda na przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemne można się zrelaksować :)

      Usuń
  9. Ja też już nie mogę się doczekać chodzenia w bluzkach, koszulach, a nie w swetrach i kocach, bo wiecznie mi zimno ;) Poza tym taka czerwień i czerń we wzorze w kratę zawsze najbardziej mi się podobał. Jeszcze niektóre zielono-czarne kratki jestem w stanie przełknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata przyjęła się na jesień, a ja lubię własnie we wczesną wiosnę ją ubierać :))

      Usuń
  10. No wyglądasz powiem szczerze WOW!
    Olejek laurowy mojego skalpu nie uczulił jak na razie więc może jest dobry, zobaczymy.
    Mój makijaż był ok?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie tam piękne ściany na zdjęciu. Koszula jest super, bransoletki też, i buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle, ale jestem przeciwniczką noszenia butów sportowych do aktywności innych, niż sport ;) Jest tyle pięknych butów, które mógłbyś założyć do tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA nawet do garnituru ubieram trampki :P

      Usuń
    2. Trampki nie są sportowe :D

      Usuń
    3. Haha no to może inaczej ... trzeba mieć ładny budżet żeby znaleźć coś bardzo stylowego i gustownego :P

      Usuń
  13. ooo Pan to mój sąsiad jest ;D Świętochłowice pozdrawiają ;D Świetnie się prezentujesz! Czerwony kolor, bardzo Ci pasuje :) Podoba mi się też wersja z rozpiętą kratą

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda koszula ma w sobie to "coś", ta jednak dzięki czerwieni prezentuje się znakomicie. Fajnie, że dopasowałeś do niej czarne obuwie, ładnie odbija i kontrastuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;) Niby prosta i elegancka, ale z charakterem. Chyba przez tą czerwień ;) A co do wiosny to także czekam już na nią z utęsknieniem. Kurtki i płaszcze już mi się lekko przejadły

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie a czerwona koszula w kratę to coś, co uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię, ma swój klimat :)

      Usuń
  17. Też czekam na wiosnę pod wieloma względami :) Bardzo fajna stylizacja, piękne zdjęcia i cudowne płytki na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula. Bardzo fajnie wygląda w połączeniu z tymi szarymi spodniami. Fajne miejsce na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I świetne miejsce na wypicie pysznej kawy ;)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja. ;)
    Bardzo często stawiam na sportowe buty.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow świetna koszula, bardzo wyrazista. Świetne zdjęcia wyszły w tej kawiarni :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja na co dzień :), koszule w kratę również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula świetna mam wrażenie że dla ciebie zajaskrawa, może inny ton czerwień bedzie ci lepiej pasować.
    Scenaria jest urocza w tonie elgancji i gracji.

    OdpowiedzUsuń
  23. twarzowa koszula :) podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kosuzle !! ;D Twoja jest cudowna i buty, też są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszule w kratę bardzo lubię, mam też i czerwoną :) bardzo fajna stylizacja i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA mam różne kolory ale czerwony to ostatnio mmój ulubiony kolor :)

      Usuń
  26. Bardzo fajne, luźne zestawienie :) ! Uwielbiam koszule w krate :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozpięta koszula w kratę, to jest strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja - bardzo twarzowa a CZERWONA KRATA jest teraz bardzo HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam czerwone koszule w kratę u mężczyzn, dodają charakteru. Bardzo udana i ciekawa sesja, najbardziej podoba mi się zdjęcie po drugiej stronie kawiarni. Kocham każdy perfum męski Calvina Klein, ma ciekawa nutkę zapachową.
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Calvinem mam różnie, czasem się podoba czasem nie chcę na niego patrzeć hehe :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  30. My też z niecierpliwością czekamy na cieplejsze dni, bo mamy w swojej szafie mnóstwo ulubionych koszul a póki co bez swetra lepiej nie wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylówka :) Genialna koszula, świetnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszula! Cała stylizacja ekstra!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam czerwone koszule w kratę! Świetnie wyglądasz w takim stroju :D Perfumy Calvina Kleina należą do jednych z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjnie się prezentujesz :) Koszula jest świetna, bardzo lubię kratę, w szczególności w takim połączeniu kolorystycznym + sportowe buty = dobry look ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula jest po prostu rewelacyjna!
    No i perfum od CK, fiu fiu.

    Coś więcej o butach by się przydało, bo wydają się bardzo proste. Gdzie takie można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to no name kupione w jakimś osiedlowym sklepiku za ok 30 zł hehe :))

      Usuń
  36. Koszula jest rewelacyjna, a to połączenie z szarymi spodniami i butami sportowymi bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszule masz rewelacyjną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie koszule, jak widzę, wracają do mody. Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  39. sama lubię chodzić w takich koszulach :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasuje ci ta koszula :D Jeśli chodzi o koszulę w kratę to mam tylko czarno- białą, takie czerwone nie bardzo mi pasują :( :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zaopatrz się w więcej koszul w kratę ^.^

      Usuń
  41. Kawa to moja miłość <3 Koszule w kratę też bardzo lubię i faktycznie w połączeniu z białym T-shirtem wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie, uwielbiam takie koszule.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zestaw ;) świetnie wyglądasz w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ten zapach u facetów, a stylizacja idealnie do Ciebie pasuje.
    Wieczorem zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Kobiet, warto bo fajna nagroda czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. kratę uwielbiam, także kupuję ten zestaw!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszula! Właśnie taką od dłuższego czasu szukam! :D

    http://prusakfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Koszula w kratę i szare spodnie, to dla mnie look który zawsze wyglada dobrze! Swietnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Koszula w kratę świetnie Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna kawiarenka, sama chętnie wypilabym tam kawkę- bo tak jak Ty jestem ciasteczkowym potworem i kawoszką :) hehe

    super zestaw, modny, stylowy i przede wszystkim nie przekombinowany, co bardzo się ceni :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  50. Koszula genialna, sama na taką poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też mam koszule w krate :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie całość wygląda, wygodnie i elegancko zarazem. Sama lubię koszule w kratę mam dwie :D w zieleni- wiadomo i różu :D

    OdpowiedzUsuń
  53. całkiem ciekawa ta kawiarnia :)wyróżnia się :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialna stylizacja :) Bardzo mi się podoba :) P.s Mam nadzieję że mój mąż nie ma mi za złe że lubię zerkać na twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Również kupiłam mężowi zapach Calvin Klein, co prawda inny niż Twój ale pachnie rewelacyjnie i bardzo długo się utrzymuje :)
    Bardzo fajny wpis, czyżbyś szykował więcej postów ze stylizacjami? Jeżeli tak to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna ta koszula :) No może połączyłabym ją z czarnym podkoszulkiem, nie białym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zbyt dużo jest stylizacji gdzie króluje pod spodem czerń :)

      Usuń
  57. Bardzo Ci ładnie w tej koszuli, czerwień ożywia:) W ogóle całe zestawienie jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajna ta koszula, mam podobny naszyjnik jak Ty bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  59. No i fajnie :) koszula w kratę, to super wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie zestawiłeś tę koszulę :) Miejsce wygląda bardzo fajnie, będę musiała kiedyś je odwiedzić bo mam niedaleko;)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super może się tam spokamy hehe :))
      Wzajemnie :*

      Usuń
  61. Trafiłam tu przez przypadek... i będę wracać ;) Dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna koszula, też lubię koszule w kratkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny wystrój kawiarni, szczególnie widać to na dwóch pierwszych zdjęciach! Bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. koszule w czerwoną kratę są najlepsze! :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
  65. jak zrobić stylizacji zarostu/brody takie jak ta twoja, bardzo lubie twoję brody, doradzić mi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się na fanpagu a ja myslę, że zrobię takiego posta :)

      Usuń
  66. uwielbiam mężczyzn w koszulach! Wyglądają bosko! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
Odwiedzam Was wszystkich !